مبلمان اداري و کاربرد هر يک از آن ها


يکي از وسايل و تجهيزاتي که در هر شرکت و اداره اي مورد نياز مي باشد، مبلمان اداري است. که تعداد، طرح، سايز، رنگ، سبک و . مبلمان به مساحت شرکت، فعاليتي که در هر شرکت صورت مي گيرد، تعداد کارکنان، سبک و طرح ساير اجزا دکوراسيون شرکت بستگي دارد. در واقع اگر مديران و مسئولان شرکت ها مبلمان اداري مناسبي براي شرکت خود در نظر بگيرند، هم به زيباتر و جذاب تر شدن دکوراسيون شرکت خود کمک مي کنند و هم رضايت ارباب رجوعان را کسب خواهند کرد. زيرا اين مبلمان مي تواند راحتي بيشتري براي ارباب رجوعان و همين طور کارمندان فراهم کند. جنس مبلمان اداري که شرکت آرياکو طراحي و ساخت آن را به عهده دارد از شيشه، MDF، چوب با روکش هاي فرميکا و ملامينه مي باشد. که البته امروزه در ساخت بسياري از مبلمان اداري براي ادارات ترکيبي از اين مواد را استفاده مي کنند. که اين کار علاوه بر زيبايي سبب سبک تر بودن و قابليت جابجايي آسان آن ها  نيز مي شود. در انتخاب مبلمان بايد به رنگ، قيمت مناسب، طرح و دکوراسيون هر بخش که قرار است مبل در آن قرار بگيرد، توجه شود.


مبلمان اداري چرمي


 


انواع مبلمان اداري


در هر بخش و هر اتاق از يک شرکت مبلمان متفاوتي نياز مي باشد. که طراحان داخلي بايد به اين نکته توجه ويژه اي داشته باشند. انواع مبلمان اداري شامل ميز مديريت، ميز اداري، ميز کنفرانس، صندلي اداري، مبلمان پذيرايي، ميز منشي، فايلينگ اداري و پارتيشن اداري ، کانتر منشي و .مي باشند. (مطالعه مقاله پارتيشن اداري چيست مي تواند به توسعه دانش افراد در خصوص آشنايي با پارتيشن اداري کمک کند.)که هر کدام از اين مبلمان در قسمت هاي مختلفي از ادارات و شرکت ها کاربرد دارند. و علاوه بر زيبا شدن فضاي بخش هاي مختلف اداره، محيط لازم را براي کار، مذاکره يا استراحت افراد فراهم مي کنند. ميز کنفرانس سايز و طرح هاي متفاوتي دارد. که اين ميز مي تواند در اتاق کنفرانس يا اتاق مديريت قرار داده شود و روي آن سيستم هاي صوتي و تصويري تعبيه گردد. صندلي اداري بايد داراي ويژگي هاي استاندارد و ارگونوميک باشند. که اگر کارمندان ساعت هاي طولاني روي اين صندلي ها مشغول به کار شدند، دچار مشکلات جسمي و خستگي بيش از حد نشده و در نتيجه بازدهي آن ها کاهش پيدا نکند. ميز اداري بايد علاوه بر زيبايي و تناسب با ساير اجزاي دکوراسيون داراي استاندارد هاي لازم نظير ارتفاع مناسب، سطح کافي و جنس مرغوب باشند. در واقع اندازه ميز با توجه به متراژ و فضاي موجود در شرکت ها انتخاب مي گردند. اما به طور معمول اين ميزها 120*160 سانتي متر با ارتفاع 80 سانتي متر مي باشند. بزرگ بودن بيش از حد ميز سبب اشغال بيهوده فضا و کوچک بودن آن نيز سبب مي شود که کارمندان نتوانند به راحتي کار خود را انجام دهند. کانتر پذيرش نيز از اجزاي مبلمان اداري مي باشد، که فرد مسئول پذيرش يا منشي مي تواند پشت اين ميز به پذيرش افراد بپردازد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مبلمان ,شرکت ,اداري ,باشند ,دکوراسيون ,تواند ,مبلمان اداري ,انواع مبلمان ,ارباب رجوعان ,دکوراسيون شرکت ,انواع مبلمان اداري
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مشاور شهر ارومیه یهویی های خودم... ثبت نام شكوه بندگي درمورد مسال روز Alyssa aasco Diego عکس های عاشقانه